Näring för själen...

Idag har det varit en dag för själen och det är också viktigt.
Frukosten bestod i kokt ägg, två mackor, varav en av eget bröd, kaffe, grönsaker som pålägg.
Sen var det dags att förbereda sig för bröllopsspelning. Det är bland de bästa spelningarna för man är utvald att dela den största dagen i två människor livs.
Vädret var och är fortsatt underbart.
Vi genomförde spelningen med bravur och alla var nöjda. Efter vigseln fortsatte vi köra vårt vanliga program med countrylåtar.
Jag får skön energi i kroppen och vill inte att det ska ta slut. När allt var över köpte vi varsin mjukglass i Örby... japp, så är det. Det är det som är livet.
Imorgon är det kalas, igen och jag tänker ta en tio-minuters meditation på morgonen.
Hur funkar det?
Jag sätter mig tillrätta på en stol, sluter ögonen och så får det bara hända. Jag har lätt för att komma ner i varv och öppna sinnet. Tio minuter känns som 60 sekunder och ger energi i flera timmar.
Ingenting är egentligen svårt, se till grunden bara så brukar det ge sig.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii