En like från Ola-Conny...

Det har varit hektiska dagar det sista. Nu är i alla fall samtliga bidrag inskickade till Svensktoppen Nästa. Jag håller mina båda tummar för alla bidragen och har faktiskt en bra känsla i kroppen. Det ska ändå bli spännande att höra vad juryn tycker. Vi har ju en låt hos P4 Jönköping också och det blir extra spännande.
Idag var jag hos naprapaten och justerade ryggen lite. Det är gott att göra det ibland. Man har ju ett ganska krävande yrke trots allt. Kvällsmaten satt som en smäck och bestod av fläskfile'gryta med tillbehör.
På Instagram blinkade symbolen och när jag kollade hade jag en like från självaste Ola-Conny i Ullared. Han gillade bilden av våra goda våfflor vi åt i lördags hemkomna från just Ullared. Coolt!
Puss och kram!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii