Nej nej, det tror jag inte på...

Det börjar pratas om att jag snart fyller femtio. Det verkar inte troligt. Det var ju inte längesen som morfar körde mig till min första skoldag i Sparsörskolan. Dagar som fylldes av skratt, tråkig matte, slag i magen, gråt och första förälskelsen. Som om det skulle vara drygt fyrtio år sedan jag började bli riktigt musikintresserad och köpte Kiss Alive! Inte en chans. Som grundare och medlem i syntgruppen Plazma så känns det som vi spelade i förra veckan. 1987 flyttade jag till Gislaved. Va! -87, herre jösses!
Jag blev ju pappa bara för nåt år sedan...eller. Två fina barn dessutom och en av dem sägs fylla 23 på tisdag!  Nä nu börjar det bli läskigt. Så mycket det hänt, men inte har det väl gått femtio år sedan jag kom till världen? Jag får nog kolla mitt födelsebevis för detta kan inte stämma. Är det verkligen drygt 9 år sedan jag flyttade tillbaka till Borås och öppnade praktiken där. Det var ju förra månaden. Jaja, hur som helst så mår jag fantastiskt. Ikväll är det fredagsmys och imorgon får jag göra det bästa, syssla med musik ett par timmar. Puss puss! ❤

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii