Tack!

Så här på årets sista timmar är det på sin plats att tacka de som berikat 2015.
Ett tack är inte alltid tillräckligt, men det borde det vara.
Tack till er sångerskor som förgyllde låtarna i Svensktoppen Nästa.
Tack Rolf för att du var den du var. Tack Agne Lind för att vi fick lägenhet i Kinna. Tack Freda' för en grym konsert på Åhaga Tack svärmor och Bosse för att ni hälsar på. Tack Diana och Torbjörn för fina stunder. Tack Jonas Colting för att du kom på behandling. Tack Regementet för de nio åren. Tack Leif och Helene för att ni är de ni är. Tack London, vi kommer tillbaka. Tack tidningarna för att ni skrev om oss och vår kärlek till musiken. Tack Öland. Tack Marcus för att du är den du är. Tack Friskis och Svettis för att jag får hjälpa er. Tack Orup för en härlig kväll. Tack alla nya kunder här i Kinna för ert förtroende. Tack Spanien för en härlig vecka. Tack alla som trott på oss och musiken och bokat oss för spelningar. Tack min mamma för att du finns.
Tack mina underbara och fina barn Sandra och Christopher för att ni finns. Älskar er!
Tack pappa för att du finns.
Tack älskade Marie för att du tror på mig och att du finns hos mig. Älskar dig!
Älskar livet! Tack för att jag finns.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii