Viva Espania...

Jag är inte bortskämd med solsemester. Sist jag var i Spanien var 2005 och då var jag tillsammans med Lars i Marbella. Det var skönt att komma ifrån allt elände som hände året innan det. Vi pratade och bara var i fyra dagar. Åt gott och drack massor med vin och Lars var ett underbart bollplank. Vi turades om att fylla år på de olika restaurangerna vi besökte. Det innebar en gratis flaska champagne, oftast. De fyra dagarna var som guld. Nu är jag tillbaka i solen och livet har börjat om. Fuerte Ventura bjuder på värme och fantastisk mat. Ligger här vid poolen med ett glas rose' och kan inget annat än att njuta. Himlen är klarblå, havet turkost och min älskling strålar. Det är livet som pågår.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii