Betalar för en orolig framtid...

Aftonbladet är kanske inte den seriösaste av tidningar, men den finns smidigt tillhands i mobilen. Jag bläddrar igenom artiklar och reportage varje dag och förvånas knappt längre av allt idiotiskt som händer och folk säger och tar sig för. Anna Book är en looser på många sätt, men när hon viker ut sig i tidningen gång på gång med krokodiltårar blir jag trött i huvudet. Det ska tydligen alltid finnas en syndabock och i detta fallet var det Snickar-Anders från tv. Anna fick hela lägenheten renoverad, det var kanonfint och hon var verkligen jätteglad. Sedan fick hon spel och inte lika nöjd längre. Jag vet inte vad som är vad, men jag tycker det är patetiskt. Nyss läste jag att Liberalernas ungdomsparti vill tillåta incest och nekrofili. Alltså på riktigt!! Det sitter ungdomar och tar upp sådant här på sina möten i ett parti som ska vara med och driva Sverige framåt. Sedan finns det ytterligare ett knäppskalleparti som tycker att du som har annan hudfärg inte passar in här i vårt land. Undrar hur dessa personer gör när de åker på semester.. då är de också invandrare ju. Jag betalar de här idioternas lön och då kan man undra vem som är dummast. Hur säger man ifrån? Hur i hela världen kommer det se ut här i landet, världen när ungdomarna växer upp? Vad är människor bittra på? Det saknas något väsentligt och det är tacksamhet. Såg reprisen av programmet med Lotta Engberg och Andreas Carlsson när de var i Sydafrika och spelade musik. Det gjorde ont. Varje gång i sådana här program yttrar någon, hur kan det vara så här, det får inte vara så här, det måste gå att göra något åt detta. Man är förvånad över att folk lever och bor bland skräp och avföring, sjuka i aids och inte kan gå i skolan när det är 2016. I alla dessa program trettio år tillbaka har man sagt samma sak. Jag betalar ibland en slant till dessa människor, men det hjälper inte. Framtiden, hej här kommer vi i samlad idiot-trupp!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii