Förberedelser...

Ibland händer det inte så mycket, men ibland händer allt på en gång. Nu bubblar det på riktigt ordentligt. Hade jag kunnat, så hade jag slagit igen butiken och låtit livet snurra på i alla andra riktningar. Vi förbereder oss för torget den 3 juli och igår övade vi. Det börjar hända grejer med låten nu. Det kommer bli härligt att få dra loss på riktigt sen. Kan bara bli bra, helt enkelt. Dagen efter så drar vi vidare på turnén och hamnar då i Kinna. Där kör vi en timma mellan 16-17. Ja, det är mycket musik nu och det gillar jag. Skönt med semester snart, då finns det utrymme för planering och reflektion. Känner att jag behöver det. Mycket kul händer i höst och jag lägger in en extra växel nu. Mot nya mål. Det sägs att jag fyller år snart också, men det är inte så noga med det. Hurra!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii