Tänk inte så mycket...

Ja, man kan fundera både en och två gånger ibland. Det kan handla om att hoppa i poolen, fast det bara är 18 grader varmt eller sätta sig med en bunt fakturor att stämma av. Hjärnan kopplas in direkt och försöker hitta andra vägar, enklare, mer bekväma och snabbare. Jag vill göra det som är roligt först och det tror jag de flesta vill. Det är en konstig ordning, då det jobbiga blir ännu jobbigare och ofta sent på kvällen, när man egentligen borde sova. Jag försöker verkligen att koppla ur hjärnan vid de här tillfällena, men det är svårt. Måste bli bättre på det. Tänkte på det igår, när vi satt och blev intervjuade, hur mycket saker jag hittar på. När jag får de här snilleblixtarna, så tänker jag faktiskt inte så mycket. Det är mer; det borde väl fungera, jag testar. Då gör jag bara och det funkar ju.
Snart är det semester, säger de. Jaha, ok, så bra, då kan man hitta på mer grejer :) Det är fullt upp redan med olika projekt. Spelningar som väntar och en förhoppning om att gå vidare i Svensktoppen Nästa, så klart. Ska i alla fall försöka "logga ur" lite oftare.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii