Dax för en ny bok...

De flesta vet nog inte att jag skrivit en bok tidigare. 2011 satte jag sista tecknet och det resulterade i en bok som heter Midsommarprinsen. Den finns att köpa på Vulkan.se  om någon skulle vara intresserad.
Nu har jag funderat ett tag och tänkte försöka skriva en till. I stora drag kommer den ta upp mina första staplande steg som musiker och allt annat som hänt kring just musiken. Hur kom det sig att jag började spela gitarr? Mitt första låt och fanns det några groupies på turnén med Plazma?
Vad sade Henry Augustsson när han presenterade mig i Artist i Borås -98? Hur kändes det att krama Agneta Sjödin? Har jag verkligen spelat med Per Fritzell i Galenskaparna?
Jag har fyra mappar med urklipp från det jag gjort musikaliskt och det ska jag nu sortera i ordning och sedan blir det till att väva ihop alltsammans till något läsvärt.

#henryaugustsson #agnetasjödin #perfritzell #galenskaparna


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii