Halvårsrapport...

Sista dagarna i december, förra året, bar vi lådor och lastade in dem i vårt nya gemensamma hem. Det kändes fantastiskt att få landa tillsammans och fira nyår. Samtidigt som det gamla avslutades så började också något nytt för oss båda. Ett helt nytt liv. Under detta halvår har jag funderat hur jag skulle göra med jobb. Jag bestämde mig för att fortsätta med det jag är bäst på. Turligt nog fann jag en perfekt lokal där också musiken får plats. Sakta men säkert har jag avslutat kundkontakter i Borås för att gå vidare här i Kinna. Allt faller på plats, en sak i taget. Vi har spelningar och det rullar på. Jag har också lyckats få till en bra deal med en träningsanläggning. Mer om det senare. Det känns himla bra, helt enkelt. Det är lite av vårt gemensamma ledord; enkelt. Just nu sitter jag i solen och njuter och om en stund ska jag rigga upp i studion så att vi kan repa ikväll. På torsdag står vi på scen i Borås och tävlar i Svensktoppen Nästa. Det blir häftigt. Tredje gången gillt! 
Sa jag att det känns bra? 😃

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii