Sista köret...

Då var det äntligen klart. Nu kan jag det här med flyttstädning, men ni kan inte ringa och be om hjälp tyvärr, för nu är jag färdig med det, en tid framöver. Det är tröttande att skura golv och damma hyllor och skåp. Och så är det tråkigt också. För man vet att det finns annat som är roligare att göra. Vi har hållit på i ca 10 dagar med flytt på något sätt. Så det kändes faktiskt lite gott att åka till jobbet idag. Lagom mycket att göra.
Det är skönt att bara ha ett ställe att tänka på nu. Innan hade vi tre. Nu bor vi tillsammans i en kanonfin lägenhet i Kinna. Det var målet och nu är målsnöret avsprunget 😊
Om jag hinner i eftermiddag, så svänger jag in på Friskis och förbinder mig till ett år av fysisk aktivitet. Det har jag lovat mig själv och då blir det så. Åååheej!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii