Var har jag lagt den...

Nu har vi bott in oss ganska bra i lägenheten. Det är bara någon enstaka låda kvar att packa upp. Känns gott. Synd att jobbet är kvar i stan. Bilresorna är inte kul. Vintervägar är de tråkigaste av vägar. Har lite andra funderingar kring jobbet. Man får ju vända och vrida lite på tillvaron ibland för att få saker och ting att bli så bra som möjligt. Jo, det jag letat efter idag är motivationen. Undrar var den blev av. Det var tänkt att gå och träna, men huvudet sa nej. Så idag har jag bara varit. Vankat fram och tillbaka, suttit i studion i tio minuter och lyssnat, ätit och fikat. Tempot har varit av sengångarart. Kvällen fortsätter nog i denna anda. Hoppas jag finner gnistan i morgon bitti. Var sjutton har jag lagt den?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii