Så, vad händer...

En månad går fort. Känns inte så längesen vi släpade runt på möbler från den ena dörren till den andra. Sambo i Kinna är verkligen inte dumt. En del dagar blir långa, då jag har en bit att åka till och från jobbet. Tråkigt att vara ute på vägarna när det är halt och snöigt. I helgen var mina barn här och hälsade på. Vi tog en tur på byn och käkade hamburgare och räksallad på ett nydöpt ställe. Smakade bra.
Funderingarna på nytt jobb har gått i stå lite grand. Kul med förändringar, men det ska ordnas på annat sätt. Ni lär se hur.
Nu längtar jag till våren, så vi kan sitta ute på vår fina altan och fika. Det blir härligt. Musikproduktionen går också framåt. Förra helgen var Ida här och skrev musik. Hon är en talang för sig. Ska bli riktigt spännande att vara med när ni andra också får ta del av hennes musik. Just musiken är det jag längtar mest efter att få presentera. Det mesta av det handlar om Svensktoppen Nästa. Hyfsat stor odds på deltagande kan jag säga.
Hur går det med träningen då? Jo, det går bra. Har hunnit med fyra eller fem gånger än så länge. Det känns bättre och bättre. Bara att köra på, så kan Marie lägga ut ännu en "läcker" bild sen när det närmar sig sommar 
Puss så länge!
Uterum 
Råkade visst få Mark´s kort, men... 
Fint golv med anor i lägenheten. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii