Hur trivs jag då...

En fråga ställd vid nattning, så det blev inte så stor utläggning om det, även om jag sa att Kinna är mysigt :)
Vet inte hur mysigt det är, egentligen, men allt finns som jag behöver. Sedan kan man ju ifrågasätta hur mysigt det är när det blir inbrott bara en kilometer från där man bor. Guld är ju attraktivt, så klart. Men, men, så är det väl på vilken ort som helst, stor eller liten. Jag trivs bra i alla fall och längtar till våren, så jag kan strosa runt och kolla in hela byn. Imorgon tänkte jag se efter om de har en vettig frisör. Dags att snygga till kalufsen.
Igår skrev jag musik och har nu läget hyfsat under kontroll, inför Svensktoppen Nästa. Två låtar är godkända och den tredje är skriven, till största delen, av den talangfulla Ida. (och alltså då också godkänd) Jag och Marie har varit med och putsat till den lite och fått den att visa sitt rätta jag, ihop med Ida´s goa röst. Så nu är det inspelningen som är kvar. Sedan kan radion se fram emot fyra, fräscha bidrag från Blom/Ronnemar. Vad det gäller radiomedverkan, så händer det grejer där också. Håll öronen öppna!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii