Förhandlingarna i hamn

I början på veckan skulle jag ju förhandla med chefen om semester...det gick över förväntan :)
Imorgon är sista dagen innan semestern, det var ett tag sedan jag sa så. Skönt att bara vara ledig. Ledig, förresten, det är mycket att fixa med ändå. Svensktoppen nästa står ju på tur och det närmar sig med stormsteg, hinner vi få ordning? Jag är både lugn och lite spänd samtidigt, men det kanske är normalt. Mycket står på spel och låten är ju som en kär vän, som jag inte vill göra illa. Var rädd om den, medmusikanter! Annars ska jag fylla sommaren med mycket bra saker och ge livet en ordentlig skjuts in i hösten och framtiden. The train is leaving the station now, be my passenger on this ones in a lifetime trip ;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii