Tiden går fort

Förra fredagen kom min dotter på besök för att ha lite semester i storstaden :) Idag åkte hon hem igen till Varberg och jag kan konstatera att tiden går väldigt fort. Trots att schemat inte var packat med grejer så har det ändå hänt saker under veckan. Och har man kul på vägen så rusar också tiden.
Nu får jag sköta mig själv igen, det är både skönt och lite tråkigt. Tar det lugnt idag, då solen lyser med sin frånvaro, så det blir väl lite vardagssysslor, innehållande städning och tvätt. Ser fram emot kommande vecka då det händer desto mer, som är av mycket stort värde. Ska nog ta fram gitarren en stund i eftermiddag också, för den har jag inte träffat på en vecka :) Kanske det kommer en ny låt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii