Semester var det ju, eller!?

Vandrade hem från jobbet strax innan lunchtid och det kändes gott att avsluta dagen. Ljummet i luften, men jag hann knappt hem innan några regndroppar landade på mina glasögon. När jag stängt dörren vräkte det ner. Ja, ja, får ta en kopp kaffe och bara njuta och fixa lunch om en stund.
Det har varit full rulle på jobbet ett bra tag nu och det är jättekul. Tyvärr blir ju andra saker lidande. Vid sidan av min dator ligger en hög med papper, kvitton måste köras, betalningar registreras och en allmän koll på allt annat, hm...det blir väl till att beta av den här högen i eftermiddag och i helgen så att jag sedan kan ägna mig åt att ha just, semester. Skriva musik och öva inför sommarens stora händelse på torget och bara njuta en o annan dag, kom nu solen!!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii