Det var väl då själva f..

Livet går framåt och innehåller fantastiska dagar och timmar. Kan inte ha det mycket bättre, skulle vara ett hus då :) men i övrigt är det kanon. Trots det, gluttar jag på tider som varit. Det gör vi nog alla lite då och då. Vi minns hur det kändes där och där, vi kommer ihåg lukter och vi minns små detaljer som alla andra har glömt. Jag har kommit på att det går att samla kraft därifrån, från de goda stunderna, när energin var på topp och allt var möjligt. Det är från olika åldrar, men i huvudsak är jag yngre hur som helst :) Kassen med gamla bilder kommer fram ibland och vips kommer alla känslorna på en och samma gång. En del har jag lagt åt sidan, av olika skäl, men det mesta är faktiskt sånt jag trivs med och kan se tillbaka på med ett leende. Jag vill inte tillbaka i den bemärkelsen, men visst kan jag sakna de höga skratten och alla galna upptåg. Jag vill framåt och hitta på fler galna upptåg och fullkomligt skratta käken ur led. Åldersnoja, nej, bara en kort överblick över vad jag gjort och faktiskt kan göra igen, fast ännu bättre.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii