Ibland känns det visset...

Upp och ner går livet, men när det går så mycket uppåt som det gör just nu, så blir det nedåtgående extra tydligt. Inga stora grejer jag bekymrar mig för eller över, men alltid finns det något. Har under veckan stött på en del märkliga människor och beslut, men jag accepterar det. Var och en har sin tro och övertygelse och det kan man inte göra något åt. Tyvärr missar de en massa och målar in sig i ett hörn, varje gång. Det är med förvåning snarare, som jag lämnar de åt sitt öde.
Även i mitt fönster händer det grejer. Svårt det där med att få saker och ting att trivas. I mitt fall är det växter. Vissa växter kan man totalt glömma bort och det strålar och växer som tusan, medan andra kräver övervakning dygnet runt. Jaja, det blir väl att ta en tur till blomsteraffären.
Puss och kram och trevlig helg.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii