Vem fan är intressant...

Sverige är ett litet land, om man tänker på kändisar. Eller kändisar förresten, i de kategorier där folk visar upp sig i olika sammanhang, musik, film, teater och sånt. Petra Mede är årets julvärd och då frågar jag mig, har vi inte sett och hört nog av henne? Per Andersson, komiker, är snart med i alla program och jag kan tycka att det räcker där också. Jag startade ett Instagramkonto, typ för ett halvår sedan och i många veckor följde jag bara de närmaste vännerna. Jag funderade så det knakade på vilka kändisar som kunde tillföra något i mitt liv. Det var stört omöjligt. Det har tillkommit ett gäng nu, men jag vet inte om det tillför något direkt. Bilder på Danny och Darin, när de har konsert eller flamsar runt på olika platser i världen, är det så roligt? Anders Bagge visar upp sina husdjur och tar knäppa bilder från sin plats i Idoljuryn. Niklas Strömstedt är just nu på turné med en psykolog och då plåtas scen efter scen och ibland en bild på frugan, dock med lite underfundiga kommentarer. Jag är nog för upptagen av mitt eget liv för att hålla koll på alla andra. Vem fan är intressant egentligen?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii