Vad är en tipsvinst...

Finns mycket man kan köpa för pengar, men känslan som dyker upp i kroppen när man gjort något bra, den är svårköpt. Under en och samma dag fick jag bekräftelse på att min musik faktiskt funkar. Ibland tvivlar jag, när responsen uteblir, men då kämpar jag lite extra. Så igår fick jag ett samtal från radion och de meddelade att vi kommit med i #svensktoppennästa. Härligt! Den 3 juli är det dags att kliva upp på stora scenen igen och möta Borås. Dagen gick och senare på kvällen färdigställdes en ny låt som ska tjäna i välgörenhetssammanhang. Vi sjöng in den och mailade till beställaren. Fem minuter senare fick vi svar. Den blev godkänd! Helt otroligt! Två på samma dag. Låten kommer läggas på singel och pengarna från försäljningen går oavkortat till nämnda projekt. Det är lite hemligt än så länge, men jag återkommer med mer information om detta efterhand. Nu ska jag bara njuta :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii