Uppsamlingsheat...

Känner mig lite som gubbarna som kör utmed vägarna och plockar in snöpinnarna. Det är mycket som ska avslutas innan flytt. Jag känner mig redo att börja om från början med allt, men det är några bråda veckor kvar. Mitt i allt kommer det en jul också. Julklappar som är så lätta att hitta på... Not!
Jaja, det ordnar sig. Tur att några inte vill ha några klappar...
Hämtade fler bananlådor idag och det känns som att jag har en väldig massa saker helt plötsligt. Ska försöka plocka ner det jag inte använder, har redan börjat med det. Sju lådor är fyllda med lite av varje. Sen är det allt med jobbet som ska stämmas av. Fakturor och avstämning av dessa, så att jag står så nära noll som möjligt när det nya året börjar. Det är ju alltid en inkörningsperiod när det kommer till internet och grejer. Jädra tur att det funkar via telefonen också.
Tänk att jag nu ska bli Markbo :) det blir underbart, faktiskt. Fick frågan i helgen hur det känns och jag kunde bara svara, bra. Ett litet lagom stort samhälle där det finns fina möjligheter till att hitta på kul grejer, lära känna folk och som sagt börja om. Nystart med en fin människa :) härligt!
Jahapp, då ska jag fortsätta plocka ner fler pinnar :)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii