Är semestern slut nu?

Vad veckorna rusar iväg, helt otroligt. Det var inte länge sedan jag stängde dörren till jobbet och gick i väg för att vara ledig, känns det som. På måndag börjar det igen och veckorna framåt kommer vara fyllda med arbete, men även med fantastiska saker. Det blir som man vill att det ska bli och jag kan lova både mig själv och andra, att så kommer vara fallet. Är det något jag har lätt för, så är det att fullfölja saker och ting. Det finns alltid en plan, antingen man själv eller någon högt sittande, står för fiolerna. Nästa år kommer en ny härlig ledighet och då fortsätter planen. Det finns alltid ögonblick som är guld värda och det finns alltid dagar som är speciella och tar en iväg på äventyr. Det finns också dagar som man måste ta sig igenom för att komma ut på andra sidan. Men vet ni vad, det är fantastiskt att vara jag!

Golden hearts

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii