Dagen efter...

Som ni förstod, så har det varit en underbar och omtumlande helg. Det är inte utan att jag sträcker på mig lite extra idag. Tänk vad en ring kan göra :) och allt annat runtomkring, så klart. Det känns tryggt och skönt i alla fall och det är ju huvudsaken. Vore väl konstigt annars, med en sådan fästmö, jösses! Och vad gäller dagen-efter-känslan, så är det ingen sådan som kommer när det blivit lite för mycket i glaset och man säger, aldrig mer! Nej, tvärtom, mer, mer, mer. Rus av den sorten kan jag ha varje dag och så är det nästan också. Det glänser på fingret och jag är så otroligt nöjd och glad. Att få vara med en människa, som är kärleken manifesterad, det är sanslöst. För det är hon verkligen, min fästmö :) finast, vackrast och sötast. Puss älskling!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii