Vågad present...

Nu har det gått några veckor sedan jag fyllde år och jag känner ingen skillnad. Pigg och rask :)
Fina presenter fick jag och kalas blev det också. En av paketen innehöll något speciellt, en vers och ett datum. Det hela innebar en båttur på havet, med utgång från Göteborg. Vädret var grått och trist på morgonen och nästan hela dagen, men sedan sprack det upp och i fiskestan, var det blå himmel och solsken. Fullt av härliga människor klev ombord och det serverades välkomstdrink på däck, i solen :) Sen var det sång och musik, då personalen var showande servitörer och servitriser. Ett bord som dignade av havskräftor, musslor, räkor, lax och massa andra godsaker, mötte oss när vi hittade vår plats i restaurangen. En härlig tur i skärgården, glada människor intill vid bordet, huttandes, vinsmuttandes och pratandes. Showen fortsatte hela resan och ända till klockan 23, då båten lade till vid kajen igen. Vinden hade nu mojnat till nästan noll och vi traskade mot stationen för att stiga på tåget mot Borås. Vi hade ett helt tåg för oss själva. Inte konstigt SJ klagar och drar ner på turerna.
En helt underbar kväll, slutade med huvudet mot kudden och jag tror inte det tog en minut, innan jag slocknade. Tack än en gång, älskling!








Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii