Inte tystnar musiken..

Knappt har de sista tonerna tystnat på torget i Borås förrän vi tar nya tag. Finalen i Svensktoppen Nästa är inte avklarad ännu, men det struntar vi i. Vi kör på och förhoppningsvis deltar vi nästa år igen. Vi har inte diskuterat färdigt än om huruvida det blir med eget bidrag eller om vi bara satsar på en ung förmåga. Jag kan säga att vi har redan grejer på gång, men vi håller på detta tills saker och ting faller på plats. Jag är jättenöjd med att tre av våra låtar tävlade i årets omgång. Efter semestern kliade det rejält i fingrarna och jag blev så glad när jag efter en vecka borta återsåg mina sexsträngade vänner. Nu ska det komma bra saker från de där resonanslådorna. En sak är dock säker Herr Liberg, vi kommer följa reglerna även denna gång.
Nu ska jag snart kasta mig i en solstol och njuta resten av dagen. Ha det gott alla fina människor.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii