Så härligt inspirerande...

Nu har arbetsveckan startat och det rullar på ordentligt. Det är roligt och mer spännande saker är på gång.
Just nu sitter jag i köket med gitarren i knät och knäpper fram en ny låt. Som ni såg tidigare så läser jag boken om ABBA och det är verkligen intressant och taggar en som sagt lite extra. Även andra 'gökar' har gjort mig mer eldig än tidigare så nu är det bara framåt som gäller. Fokusera på det du vill ha mer av är ju en grundregel och bryter man mot Den regeln då blir det inte så mycket med saker och ting.
Än så länge har jag bara en textrad på papperet, men den är så bra att den får bära temat på låten. Det blir ungefär, tycker du att jag suger då ska jag bli bättre än vad du någonsin kommer bli.
God kväll.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii