Nu blev det svårt...

Igår märkte jag att det slank in lite väl mycket fika och annat onyttigt. Jag får dåligt samvete och tänker på vad jag själv säger till mina patienter. Nu är jag väl ingen slarver på det sättet, men det går väl upp och ner som hos alla andra. Den perfekta statusuppdateringen på facebook, är falsk. Det är inte en jäkel som lever det perfekta livet och mår som en prins. Älsklingen är på kurs i fyra dagar och det innebär en väldig massa träning och studerande, vad det gäller kropp och hälsa. Fick ett infall att sätta fart lite extra och messade, vi kör ett program i 30 dagar med träning och ordentliga matvanor och naturligtvis så lite fika som möjligt. Ett glas vin har ingen dött av, så lite mys får det allt bli, men i lagom doser. Detta börjar alltså idag och inte på måndag :) Stod nog i en minut och tittade in i kylskåpet och svepte över kexen som ligger där, men det blev en banan och en kopp kaffe. Frukosten bestod av ägg, macka, flingor och yoghurt och en kopp te. Så det så. Nu är det bara träningen kvar och shopping av mat. Jag kommer säkert att tacka mig, 30 dagar från nu. Puss!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii