Intresseansökan...

Då börjar jakten på något nytt.
Vill du, så får du dela detta vidare. Kanske har du bekanta med företag eller som har en förmåga att snappa upp tips om lediga tjänster i Kinna/Mark


Driven och målinriktad

De senaste 10 åren har jag drivit eget företag inom hälsa och friskvård.
Det innefattar ett stort ansvar gentemot kunder/patienter, då de i sin strävan efter att må bättre, förlitar sig på min erfarenhet och kunskap.
Jag ger massage, både för privata kunder och företag.
Jobbet innefattar även kost- och träningsråd, samt motivering och planering.
Det kräver också människokännedom, såväl fysiskt som psykiskt.
Jag har lärt mig otroligt mycket, om både mig själv och andra individer.

Mitt stora intresse är musik. Jag spelar gitarr, sjunger och skriver egen musik.
Är också ute och spelar emellanåt med mitt band.
2009 genomförde jag ett stort musikprojekt där jag samlade 14 ungdomar från Borås och tillsammans gjorde vi en musikshow med mina låtar som grund. Det var allt från dansnummer, soloframträdanden och ett helt kompband. Allt detta bara för en kväll.
Det tog ett halvår att planera och det är det jag brinner för. Att få eller skapa ett uppdrag i någon form och sedan leverera en färdig produkt eller händelse.
Det är samma princip när det gäller att coacha en människa som vill genomföra något eller behöver göra en förändring i livet.
Tycker även om att skriva. 2011 blev jag klar med en egen bok som tog 1 år att färdigställa.

Nu efter dessa år med eget företag, så vill jag fördjupa mig i något annat.
Verktygen jag samlat på mig under åren, tycker jag själv passar in i många andra yrken.
De finns mängder av människor som behöver vägledning och en liten spark i baken.
Jag tänker på personal hos företag, ungdomar i skolan, fritidsgårdar, mm.
Jag har även ägnat mig åt föreläsningar och det är en kraftfull metod att nå ut.

Jag bor nu i Borås, men målet är att inom snar framtid hitta ett boende i Kinna/Mark.
Det finns inga hinder för att ta en anställning redan nu, då jag klart bestämt att lägga min verksamhet åt sidan och helt satsa på en ny yrkesbana.
Vid en intervju kan jag berätta mer om eventuella villkor, främst då det gäller att avsluta mina avtal hos kund, på ett värdigt sätt.

Vänligen Anders Blom

För mer information och kontakt.

Anders Blom
Kaptensgatan 9B
504 31 Borås
Telefon: 0736- 99 84 34


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii