Undrar vad det blir....

...av alla trådar. En matta, en handduk, en tröja eller kanske ett par långkalsonger. I en intervju beskrev Marie mig som en driven person, det måste hända något hela tiden. Det stämmer. Jag kan säga att det händer grejer hela tiden. Vi har en härlig tid framför oss nu med flytt bland annat. Det ska bli fantastiskt. Ikväll ska vi spela i Gislaved, vilket också blir riktigt spännande. Hoppas det kommer folk jag känner. Helgen blir nog lugn. Utöver det här så är det många projekt på gång. Tre tjejer ska låtar till Svensktoppen Nästa. De ska spelas in och skickas. Igår var vi i radion halva dagen kan man säga. Ellen sjöng våra låtar i Jönköping och webbradion i Gislaved ägnade fyrtiofem minuter åt oss i ord och ljud. Kul. Som sagt, full fart framåt. Däremellan funderar jag på vad jag ska göra nästa år, yrkesmässigt. Väldigt spännande! Så, sysslolös är jag inte. Hade jag fått lön för allt så hade det varit fina siffror på kontot. Det kommer det också.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii