Alltså, vad faan!

Vad kommer den här otäcka människan att göra nu på dagarna? Vad får hon för arbetsuppgifter? Bläddra i papper, vad för papper? Vem har förtroende för henne? Jo, regeringen. Vad är det för dumjönsar som håller en sådan bedragare bakom ryggen. Allvarligt talat! Och därpå en lön på nästan 150 000. Hon fick väl sparken eller? Om jag sitter på mitt jobb och ingen kommer så får jag fan ingen lön. Hur gör man? Och skatt betalar jag så det står härliga till. Ger nog fan i det hädanefter. Varför ska jag försörja en idiot som ska ta hand om arbetslösa? Smutsigt värre är det. Hur kan man hålla på så i fem år utan att någon reagerar? Hon är inte arbetslös nu utan stängs in i en skyddad verksamhet där hon kan härja fritt och leva gott på en fet lön. Vad gör en generaldirektör i regeringen? Nu tänker de ut ett nytt jobb åt henne som egentligen inte finns. Blir så trött!!!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii