Enkelheten återkommer alltid...

Ni vet säkert hur det är. Man sitter och funderar på olika projekt och det ena efter det andra ratas för att det inte känns tillräckligt stort och svulstigt. Jag har haft många järn i elden under åren. Det har varit allt från små konserter, till större evenemang, författande av en bok, mässor och en massa andra grejer. Ibland har jag känt mig lite besviken och själv tyckt att det inte var något särskilt, medan andra har sagt, hur fasen lyckades du med, vad bra det var, osv. Sedan har jag mer och mer insett att det enkla är det bästa och att det enkla går att göra till något riktigt stort och bra. En del konserter som jag varit på, har frångått allt vad svulstighet heter och det har blivit den bästa av upplevelser. Så just nu sitter jag och spånar på hur vi ska kunna lyfta vårt musikprojekt ytterligare. Inget kommer avslöjas här, så ni får allt komma och titta och lyssna. Puss så länge!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii