När man har tid...

Ska först bara referera till min underbara fästmös blogg igår. Såna rader gör det lättare att ta sig fram i livet och gör att hjärtat nästan brinner. En sådan människa, är det absolut mest värdefulla, som överhuvudtaget går att finna. Tack älskling!
Så till tiden... igår tänkte jag planera för idag. Plockade fram kläder och lite annat. Det vankas fest och gemenskap senare i eftermiddag/kväll och då kan det vara bra att vara förberedd. Tänkte inte så mycket på det igår och lade inte fram allt, utan tänkte igen, att i morgon finns ju tid på morgonen. Vaknade i tid och tog det lugnt. När jag var klar med frukost, så hade jag en hel timme tills jag skulle vara på jobbet. Jaha, och nu då!? Jag skulle ju förbereda, men inte då. Slappade bara och lät tiden rinna iväg. När det då inte finns tid, då ska man klämma in allt på en gång och blir stressad i stället. Jag hade mått väldigt bra med ett antal miljoner på banken, inte för pengarna direkt, utan för tiden som jag kan få för dem. Fasen vad gött det hade varit. Kan det bli så tro?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii