Ut med det gamla...

och in med det nya, låter väl härligt. I december är det 8 år sedan jag flyttade "hem" igen. Det har hänt mycket under dessa år, det kan jag lova. Det mesta är positivt, men även mindre roliga saker. Sånt är livet. Året som gått, har varit det mest händelserika och det känns verkligen. Det kommer inte bli mindre händelserikt de kommande åren, det kan jag nog lova. Just nu håller jag på att städa ur min gamla lokal, där jag har min verksamhet. Och det känns himla gott. Nu blir det ingen längre flytt, bara till lokalen intill, men jag får ändå en chans att rensa och slänga och sedan börja om från början. Det är alltid jobbigt att ta tag i saker, men när det väl görs, då är det gött. Jag bäddar lite för framtiden, ett steg i taget. Samtidigt som vi letar efter ett gemensamt boende, så tänker jag mig ett större arbetsområde. Borås får bli min arbetsplats till största delen och boende och nya utmaningar får ta plats någon annanstans. Livet får inte stanna upp, för då blir det tråkigt och själv måste jag hitta nya vägar för att må bra. Ja, vad säger man, NU KÖR VI!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii