Är det så...

att julen nu är över redan? Annandagen bjuder väl bara på rea i elektronikaffären, eller? Igår satt vi inne som fångar och såg hur regnet for åt alla håll. Vi hann med en och annan tv-timme och en och annan kalori slank ner också. Det får jag ta tag i under veckan som kommer. Vi avslutade med Sällskapsresan, så kvällen blev inte särskilt lång, lagom tycker jag. Juldagarna går fort förbi och det är ganska skönt, samtidigt som det är gott att vara ledig. Imorgon blir det nog jobb en stund faktiskt och så ska jag ut och jaga oxfilé till nyårsmenyn. Tänk att det är andra gången som älsklingen och jag firar nyår. Snacka om att tiden rusar. Till våren är det två år sedan vi sågs första gången, vi räknar den 14 mars som den officiella mötesdagen :) eller hur :) Det vore gott om det stannade av nu, så man kunde njuta av allt, dubbelt och trippelt så länge, men charmen ligger väl i att växa och utvecklas tillsammans och uppleva livet. Det ser jag fram emot, så in i helvete. Nä, dags för en kopp och ett smakprov av barnens julklapp, hembakta biscotti och egentillverkad marmelad, det är grejer det.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii