Varför denna ilska...

Jag vet och du är dum i huvudet, som inte vet eller förstår. Hur kan man vara säker? Jo, jag har minsann läst broschyren. Om hur det funkar, vad det är i och hur otroligt överlägset det är. Nu kan jag övertyga alla jag känner för jag har varit på kurs och lärt mig. I broschyren står vad jag behöver veta. Jag är inte utbildad, jag är deltagare i viskleken. Jag tror på allt de säger, förblindad. Vem som än säger nåt så ber jag dem fara åt helvete eller gå med i tåget. Det är det bästa som finns. För alltid. Mirakel! Är du inte med, så fattar du inget heller, då är det bäst du är tyst. Den som behöver stå på en stol och skrika har det inte lätt. Hjälp, världen hör och ser mig inte. Då blir jag arg.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii