Det går visst...

Tänk vad olika påståenden kan trigga igång en. Jag har en lite annan syn på saker och ting och brukar inte ge mig. Jag är inte så envis som jag varit, men idag har jag också mer erfarenhet och vet oftast vad som funkar och inte. I mitt jobb håller jag just nu på med olika tester och det har blivit förvånande resultat, så jag vet att det funkar. Det är en liten test, men det funkar ändå och då är det bara att gå vidare. Flera talar om för mig att jag är dum i huvudet och inte fattar vad jag håller på med, men så är inte fallet. Jag tänker lite annorlunda bara, medan de allra flesta gör som alla andra.
Musiken vi gör, tycker jag är riktigt bra och vi har skickat till olika människor i branschen, dels för att få spelningar och dels för att få lite feedback. Spelningar funkar fint, men när det gäller att förstå vad vi menar med musiken är inte alltid lätt. Har förstått att de som tror sig veta, inte vet, egentligen. Det är bra att utvärdera alla svar man får och någon gång kommer det också bra råd som stämmer överens med mitt tänk. Så därför är jag extra taggad nu, att få till så jävla bra låtar att vi kommer skämmas. Vi har redan massor med bra låtar och de ska vi pussla ihop nu och spela in. Som sagt, det går visst!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii