Dramatik...

Buuhuu! Jag blev av med en facebookvän häromdagen. I dagens så kallade, sociala samhälle, är det nog bland det värsta som kan hända. Puts väck, bara så där. Då frågar jag mig direkt, varför? Spekulationerna kommer igång, men efter ett tag så tycker jag att det är strunt samma. Tänk att det för många är så viktigt med en massa "vänner". Vad händer om vi ses på stan nu då? Ska man heja eller bara låtsas som det regnar. I vissa fall måste vänkretsen "passa in" i personens tankesätt och inte tvärtom och då blir det så klart svårt. Vi har alla rätt till våra åsikter. Jag är inte sur för det, jag är glad för de som är kvar. Ibland träffar man människor i något sammanhang och efteråt letas de upp och klickas på, sen hänger de bara där, finns i flödet och så är det inte mer med det. Jag rensar ibland också och då brukar det öppnas upp för nya kontakter.
Läste i Aftonbladet följande; Hund attackerade bebis, har nu avlivats. Undrar vem?
Ok, snart är det helg, sug och svälj!
Puss på er!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii