Lite läskigt...

Det sägs att man ska vara ärlig och sann mot sig själv och andra. Igår kväll undrade jag över den frågan. Någon som kallar sig för Elliphant var med i Pluras sköna program. Jag har inte en aning vem människan är, men jag tror mig ha hört hennes röst på radion vid något tillfälle. Jag ryggade nästan i soffan när hon pratade, när hon var frispråkig och när hon blev en helt annan person då hon sjöng. Till och med Plura reagerade på om hon härmade Bob Marley. Det var hemskt. Hon säljer säkert massor med skivor och nedladdningar, men fy vilken äcklig människa. Hemskt att säga så, men det var så jag kände. Säkert är hon hyllad av musikeliten inom den genren, men jag får bara avsmak. Hur funkar det där egentligen? Att vara två personligheter, då publiken är en och samma.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii