Från skämt till allvar...

Det var ett busigt inlägg igår, men det verkade som de flesta trodde det var sant. Kontakten via Instagram, det stämmer i alla fall. Vissa kändisar är lite mer än andra och bjuder på sig själva och vi fick faktiskt ackord och ett Lycka till med spelningen. Så nästa gång kanske han ringer :)
Jag fick mig en promenad till stan, igår eftermiddag, då M och hennes fina barn kom för att leka i Stadsparken. Vädret var så där och vi blev ganska frusna, i alla fall vi vuxna, som inte rörde oss så mycket. Barnen var på glatt humör och hängde och slängde i alla nya grejer. Det blev en fika efter en stund, så vi kunde tina upp. När jag sedan gick hemåt igen, hade jag solen rakt i ansiktet och det var skönt, för den värmde lite. Under kvällen kändes det lite tungt. Fler tråkiga besked om dålig hälsa hos närstående. De går i stim sådana där saker tydligen. Det hade räckt ett par gånger under livet, så man hinner landa mellan varje. Min morbror hamnar hos sina föräldrar om ett par veckor, då får vi säga hej då för allra sista gången. Det är en jädra tur att de flesta stunder är glädjestunder.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii