Joddlar ni...?

Tidiga morgnar nu för tiden :) Det är inte dumt faktiskt att komma upp i ottan. Det tar ett tag att vänja sig bara. När jag nu är min egen, brukar jag inte skynda mig upp till jobbet. Ibland finns det ju dem som är morgonpigga och vill komma just i ottan. Har hunnit med mycket de här veckorna och det känns skönt att ligga i fas. Vi har mycket mycket musik att öva in också, så det har gått ett antal timmar till det. Igår lämnade jag ett par affischer till stället vi ska spela på i oktober och de är nyfikna på oss. Pratade redan om fler spelningar, härligt. Fick frågan om vi joddlar också :) njaa, inte så mycket. Kanske efter ett par glas vin :) Känner ni någon som spelar "ompa, ompa-musik" kan ni ju höra av er.
Lunchen är avklarad och jag fixade lite morotsjuice till den, med den nya juicepressen. Smidigt och gott. Snart dags för massage :) på mig själv för en gångs skull. Puss!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii