Tung i foten...

Vilken helg! Soligt, varmt, mysigt, trevligt, eggande, energigivande, gapigt, ledsamt, roligt och helt fantastiskt. Ja, jag vet vad som väntar, där runt hörnet. Då vi befinner oss under samma tak. Det händer grejer mest hela tiden. Det vet jag ju sedan tidigare, men nu får man ta fram de där kunskaperna igen och träda in rollen som uppfostrare :) barn är härliga och konstiga. Man vet aldrig hur de tänker eller om de ens tänker :/ De är inte som vi vuxna, som ältar och vänder och vrider, innan vi gör något. De bara gör. Häftigt, egentligen.
Idag hade jag bokat ett möte på något som heter Atlaskotan, mest för att det verkar intressant, men även för att kolla upp min egen kroppsliga status. Den får ju jobba en del och har jobbat, mycket. De gjorde en undersökning för att kolla att min atlaskota, alltså den allra översta kotan i nacken, satt som den skulle. Det gjorde den inte. Misstänkte det. De tog bilder från olika håll och jag fick stå på plattor som visade hur balanserad jag var. Jag var fyra kilo tyngre på vänster sida. Där ser man. Blir spännande att se vad en behandling gör, som enligt dem bara behöver göras en gång. Återbesök med massage och kontroll ingår. Får väl se sen då om jag går "jämnt ut" :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii