Skräm kroppen...

Låter ju som en bra ide´. Finns ju olika sätt, så klart. Känner att kroppen har halkat efter några steg nu i sommar, trots att vi (jag) innan semestern sa att det skulle planläggas lite träning. Visst har det joggats ett tiotal gånger och visst har jag gjort lite armhävningar, men i övrigt så, njaa.
Nya tag och skrämseltaktik, inte högt, men inombords. Skärpning nu Anders! Tänk på att du börjar komma upp i åren och att du bara har en kropp. Jösses, låter som när jag själv gastar på mina patienter :) Ok, jag ska, jag kan och jag vill. Bara en kopp kaffe nu till fikat, som inte var någon direkt fika. En liten fjuttig kaka och nu finns det inga kvar, dessutom. Jahapp! Då så tar jag mig i kraaaagen...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii