Rosor och nackkotor...

Det är härliga dagar som flyter på i livet. Igår eftermiddag, efter en ganska lång och slitig dag, så blev jag glad två gånger. Först knackar det som vanligt på dörren och min ängel kommer med ett stort leende. Jag håller just på att montera upp den nya juice-centrifugen. Sedan överräcker hon en stor bukett med blodröda rosor och då förstår man :) Vilken underbar människa!! Kvällen gick åt till låtval och Hollywoodfruar.
Nu på morgonen var jag inbokad för att rätta till min atlaskota, som jag nämnde häromdagen. Det var en annorlunda, men skön och behaglig behandling. Det tog en timma och nu är kotan på plats och bilderna som togs efteråt, visade på en stor förbättring i hållning och muskelavslappning. Härligt! Än så är det liv i gubben :) Känns gött nu faktiskt. Firar med en kopp kaffe och en promenad till stan. Uppföljningsbehandlingen ska göras inom 4-6 veckor. Spännande.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii