Växthuseffekten...

Det måste vara nåt fel! Det står inget i tidningarna om värmen vi har. Hemska tanke, om det nu är på väg att hända något, igen. 20 grader i september, kan detta vara möjligt. Nä, det måste bara vara fel, det blir varmare, ojojoj! Nja, det får väl vänta på sig med de där löpsedlarna eftersom presidenten är på besök. Under tiden kan vädret få vara "fel". Vad ska han här att göra, förresten? Fasen vad jag är dålig på att följa med. Har inget intresse alls. Det som ske det sker och det utan att jag behöver bry mig. Jag följer med, men inte i närheten av vad andra gör. Jag har fullt upp med mig själv och det som händer i min närhet, det räcker. En kaffe nu, lite vila och sedan på´t igen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii