Vakuum...

Nu är det inte mitt huvud jag ska berätta om :) Även om det ibland känns lite urblåst. Nä, jag ska ju snart byta lokal för min verksamhet och för ett par veckor sedan började jag städa ur garderoben. Där fanns lite av varje och mycket skulle till tippen. Igår tog jag tag i klädkammaren här hemma och det blev ett par kassar också, med diverse grejer, skit helt enkelt. Fasen att man aldrig kan lära sig att ta det med en gång. Man är som en jäkla hamster. I morse tog jag tag i saken ännu mer och packade bilen full och körde en vända till Lusharpa (tippen). Därefter till jobbet och hämtade alla de kassarna och en vända till. Det märktes med en gång när jag kom tillbaka till jobbet att luften var bättre. Nu kan jag med ro plocka ihop lite annat, innan det är dags att flytta. Likadant här hemma. Det blir luftigare och man  skapar ett sorts vakuum, så att andra prylar eller vad det nu är, kan få plats. Samma i klädgarderoben...släng ut gamla grejer först, så blir det roligare att köpa nytt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii