Kaxig eller...

Det gäller att ta sig an utmaningar, situationer och livet med lite kaxighet. Det är fan dags för det nu, på riktigt. Ibland lyckas jag och en del gånger räcker det inte ända fram. Jag är ingen stöddig typ, men jag vill ändå framåt och därför ifrågasätter jag saker och ting, som jag känner inte stämmer överens med min inställning. Att begära att någon ska hjälpa en på traven, kan vara svårt, men det handlar alltid om att ge och ta, tycker jag. Det är inte säkert att belöningen kommer dagen efter eller ens om ett halvår, men den kommer. Skulle jag tipsa, om jag kände någon som är duktig på att snickra, det skulle jag faktiskt. Det är inte så konstigt. Vi i A Dreamers Inn, står inför en utmaning på lördag och den tar vi med glädje. Det är nu det gäller, även om spelningen sällar sig till de mindre, så ska vi ge järnet. Det lovar jag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii