Musik, kärlek o styva muskler....

Vilka otroliga dagar! Fotosession hos Ove i torsdags, vars resultat blev över förväntan och efter det en helhelg av musik. Vi har övat till vår spelning o bläddrat bland alla låtarna fram o tillbaka. Nu har vi satt ett program på tolv låtar, som jag hoppas vi hinner med. God mat o mysigt snack, skratt o allmänt välmående, kantar helgens timmar. Inatt kändes det som att jobbet kom ifatt mig, med en rejäl muskelspänning i ryggen. Skit o piss! Fick göra lite akutbehandling på mig själv. Tyvärr fick Marie lite sus i huvudet när jag satte en akupunkturnål i skinkan på mig själv o ändrade ansiktsfärg. Visste inte att hon var känslig för sånt, men nu vet jag. Imorgon får jag hjälp att mjukna till ordentligt. Blir skönt. Nu blir det en pilsner o mat, bedövar ju lite.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii