Medans jag sov...

Mello avslutades igår och en värdig vinnare stod på scen. Sanna sjunger bra och är en rejäl människa. Proffsig till tusen. Vi åtnjöt god lasagne och kallt vatten och därefter kom godispåsen fram. Ibland blir man sugen, helt enkelt. Träningsvärken börjar göra sig påmind efter dagens bowlingrunda. Jag sparade min strike till sist. Nästan två serier utan en enda och sen på sista kastet, så kom den. De små busungarna var duktiga och hysstade sina klot lite hur som helst, men käglorna ramlade åt höger och vänster ändå. Lite snuva börjar hitta in i min näsa och hals. Har sovit lite oroligt på grund av det. Nu på morgonen har det tydligen varit tjuvar i närheten. Kyrkan här bredvid har blivit av med några stuprör. Läste precis att de inte hunnit så långt, utan nu är fast. Allt medans jag sov.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii