Nervös...

Det var ingen vanlig onsdag jag vaknade upp till idag. Det pirrade lite extra i kroppen. Det känns liksom utmed ryggen på något vis och går vidare upp i huvudet som jobbar på lite extra. Ett toabesök är alltid på sin plats, då blir jag lugnare. Jag tror inte detta är något ovanligt. Man kan ju fråga sig varför jag gör det jag gör. Om jag nu blir nervös över sådant som jag kan och vill göra. Det hör till och det är bara så det ska vara. Väl inne i radiostudion, så fick vi köra våra låtar för att teknikern kunde fixa ljudet. Det gjorde att man landade ytterligare i situationen. Sedan gick det av bara farten. Det är så goa killar där på radion, så man bara flyter med och myser. Synd att det går så jäkla fort. Vi kan vara riktigt nöjda över framträdandet och nu känns det bara gött :)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii